طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: صبح امروز و در ساعات اولیه شروع رأی گیری، امام جمعه و فرماندار طبس باحضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مدرسه حضرت فاطمه (س)، رأی خود را به صندوق انداختند.

"حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم مهاجریان" بعد از رأی دادن به جمع خبرنگاران آمد و گفت: همانطور که نماز و روزه بعنوان یک تکلیف شرعی واجب است، حضور مردم مسلمان در انتخابات نیز چنین است.
وی با اشاره به جایگه انتخابات مجلس نهم افزود: با عنایت به اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین ارکان نظام محسوب می‌شود، همانطور که حضور در پای صندوق‌های رای واجب شرعی است، تحقیق و مشورت درباره کاندیداها و شناسایی و رأی به اصلح نیز لازم است.

حجت الاسلام مهاجریان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جهانی و نیز فتنه سال 1388 و بسیاری مسائل دیگر، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به سایر انتخابات‌ها از حساسیت نسبتاً بیشتری برخوردار است.
مسئول شورای فرهنگ عمومی طبس با تأکید بر اختیارات فراوان مجلس و نمایندگان، مجلس شورای اسلامی را دارای جایگاه مهمی دانست و گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات، باعث حفظ، توسعه و نمایش وحدت، انسجام و همدلی ملت می‌شود و مردم ضمن حضور گسترده بر لزوم انتخاب فردی اصلح به عنوان نماینده دقت نظر داشته باشند.
وی یادآور شد: بنابر فرموده حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و تمامی مراجع عظام تقلید و بزرگان دین، شرکت در همه انتخابات‌ها به ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که برگزاری آن از صبح امروز آغاز شده یک تکلیف دینی و شرعی است.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مردم بصیر، هوشیار و نیز همشهریان عزیزمان در شهرستان طبس، با حضور گسترده، پرشور، بانشاط، آگاهانه و بابصیرت خود در پای صندوق‌های رأی، قلب نازنین امام زمان (عج) و نایب بر حقشان مقام معظم رهبری را شاد کرده و آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های تبهکار را برای همیشه مأیوس، ناامید و سر به زیر خواهند کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا